ניהול ותפעול גמל לחברות וארגונים

היום קרנות הפנסיה הן מאוד מגוונות ועלינו בתור בעלי העסק להעניק לעובדים שלנו את ההצעות הטובות ביותר, ומצד שני גם לא להפסיד סכומי עתק. כמובן, יש גם את הבעיות המשפטיות, ביטוחיות וכלכליות. כל צעד בעולם הזה חייב להיות מחושב לפרטי פרטים. לשם כך, יש אנשי מקצוע שזהו תפקידם.

מה כלול בניהול ותפעול גמל?

כאשר אתם תגיעו לייעוץ החברה תציג בפניכם מספר דברים: מודלים פנסיוניים עתידיים (מה אפשר ליעל ומה מזיק), מה קורה כאשר יש עובד בתהליכי פרישה, שינויים בחברה, תמונת מצב עכשוויות וגרף עתידי – מה היתרונות ומה החסרונות, פנסיה לבכירים בעסק ועוד… קחו בחשבון שנתונים אלו משתנים מחברה לחברה, ניהול גמל הוא עולם שלם. כל חברה היא בעלת יתרונות וחסרונות, אתם צריכים לבחור את החברה שמניבה לכם את התוצאות הטובות ביותר. ניהול גמל הוא הליך שאינו נגמר בייעוץ ראשוני, החברה שבחרתם ללכת איתה היא זאת שתלווה אתכם לאורך כל הדרך, כל פעם שנכנס עובד חדש, כל פעם שעובד פורש. כמובן, בהתחלה הכל הרבה יותר אינטנסיבי אך ככל שהזמן עובר העסק יתפקד בצורה שוטפת יותר. תמיד חשוב לבדוק ולהיות זמינים לקרנות הפנסיה של העובדים, כך לא תופתעו בעתיד ותמיד יהיה לכם גיבוי.

האם יש הבדל בין ניהול גמל של חברות לבין ניהול גמל של שכירים?

התשובה היא כן. ההבדל הוא משמעותי מאוד. כאשר אתם בעלי חברה ומתחתיכם עמודים עשרות עובדים, הסיכון שלכם להפסד כספי הוא גבוהה מאוד, ההפסד יכול להגיע למיליוני שקלים, בעוד שעבור שכיר ההפסד הוא מזערי, אך ברוב המקרים הוא ירוויח. בעוד שעובד שכיר יכול להחליף בקלות את קרן הפנסיה שלו, על בעל העסק לחשוב לטווח הארוך לפני שהוא מחליף לעשרות ומאות עובדים את קרן הפנסיה, כמובן שעבור דבר זה הוא חייב לקבל אישור ומדובר על הליך חוקי לא פשוט. על בעל העסק לעקוב אחר החוקים המשתנים אודות קרן הפנסיה, מדובר על נושא שלא מעט עובר שינויים ומתווספים חוקים חדשים. את כל הצרות האלה צריך בעל העסק להסיר ממנו, על בעל העסק להתמקד בדבר החשוב יותר והוא קידום העסק וניהולו.

אל מי פונים עבור ניהול ותפעול גמל?

כיום, ניתן למצוא חברות שונים המציעות לנו את שירותן – ניהול גמל לחברות וארגונים. ניהול גמר אינו דבר פשוט ומצריך הרבה ידע והבנה בנושא הכלכלי וחוקי הפנסיה. כאשר אתם בוחרים בחברה, בדקו תחילה מי עומד מאחוריה, האם יש לו הסמכה לעסוק בנושא? הגיעו לייעוץ תחילה, שמעו מה יש לחברה להציע לכם. מקום טוב ידע להסביר לכם פרט בפרט על כל נושא שעליכם לדעת. הגיעו מוכנים עם כל המידע שעליכם להציג, מספר עובדים, ותק של העובדים, תיקי פנסיה ועוד… זכרו, גם אם מדובר בעסק קטן ההפסד יכול להיות עצום, תנו למומחים להתעסק בניהול הגמל שלכם.

 

2019-09-15T13:42:11+03:00
Call Now Button דילוג לתוכן