מדוע לא ניתן לדווח על עובדים זרים בממשק האחיד – ומה עליכם לעשות במקום
admin 2026-06-01T16:02:13+03:00כל מעסיק בישראל מכיר את החובה לדווח על ההפרשות הפנסיוניות של עובדיו באמצעות ה"ממשק האחיד" – קובץ דיווח ממוכן המועבר מדי חודש לגופים המוסדיים. מערכות התפעול של גורמים מתפעלים יודעות לקלוט את הנתונים ולפזר אותם בין קרנות הפנסיה, קופות הגמל וביטוחי המנהלים של העובדים. אולם, כאשר מדובר בעובדים זרים ללא