פיקדון עובדים זרים רשות האוכלוסין

מדוע לא ניתן לדווח על עובדים זרים בממשק האחיד – ומה עליכם לעשות במקום

2026-06-01T16:02:13+03:00

כל מעסיק בישראל מכיר את החובה לדווח על ההפרשות הפנסיוניות של עובדיו באמצעות ה"ממשק האחיד" – קובץ דיווח ממוכן המועבר מדי חודש לגופים המוסדיים. מערכות התפעול של גורמים מתפעלים יודעות לקלוט את הנתונים ולפזר אותם בין קרנות הפנסיה, קופות הגמל וביטוחי המנהלים של העובדים. אולם, כאשר מדובר בעובדים זרים ללא

מדוע לא ניתן לדווח על עובדים זרים בממשק האחיד – ומה עליכם לעשות במקום 2026-06-01T16:02:13+03:00
Call Now Button דילוג לתוכן